Vi ste ovdje: Početna :: Destinacije :: Australija i oceanija :: Australija :: Sidney :: Putopisi :: Bondi Explorer
Sidney

Vezane destinacije

Bondi Explorer

Evo me na na drugoj strani zemljine polutke. Let via Singapore; do Singapura 14 sati, a onda još 7 sati da bih stigla u Sidney. Na ulasku u zemlju uobičajena procedura, jedino su Australci stroži, ako u prtljazi imate klopu. Policijski pas njuška prtljagu i kuku lele, ako pronađe nešto od hrane. Sjedam u bus koji me dovozi do hotela u četvrti The Rocks. 7.00 ujutro, a soba će biti spremna tek u 11.00. Harbour Bridge je odmah iza ugla, a čim smo krenuli, gle čuda, pred nama se pojavila Opera. Odmah smo se uputili do Opere čija zgrada je i izbliza jednako zadivljujuća kao i iz daljine. Sunce je obasjalo krov, a tisuće i tisuće švedskih pločica reflektirale su sjaj sunčevih zraka.

Vraćamo se u hotel, sobe su već spremenea sid1.jpg; malo popodnevnog odmora i krećemo u City. Tu smo odlučili probati Kengoroo burger koji nas uopće nije oduševio. Nakon toga, odlučili smo se za odlazak u jedan od shopping centara. Ideja je bila odlična, ali je bilo kasno i kad smo stigli, shopping centar je bio pred zatvaranjem. Nije naš dan, provozali smo se malo monorailom i – vratili smo se u hotel, a obilaske odgodili za slijedeći dan.

Slijedeći dan bio je puno bolji, vjerojatno i zbog toga što smo bili ispavani. Obilazak smo počeli od Kineskog vrta, ogromnog parka u centru. Park je prava oaza mira u velikom gradu. Uslijedio je mali shoppa sid2.jpging – kupujemo šešire, trgovac kaže da su od kože klokana i da ih možemo nositi i po kiši (kojoj kiši kad sunce nemilosrdno prži?!!). Izbor je ogroman i teško je odlučiti što kupiti. Kupovina nas je izmorila i sjeli smo na pivo. Poslije podne krenuli smo trajektom u zološki vrt Taronga. Hoćemo vidjeti klokane i koale! Izbliza su mi koale ipak bile simpatičnije od klokija. Po povratku, već se smrklo, prije odlaska u hotel uživamo u pogledu na grad s AMP tornja. Večeramo u hotelu, a onda slijedi kratka šetnja, samo da vidimo Operu po noći. Veličanstvena je u svako doba dana.

Novi dan iskoristili smo za nove obilaske. Ovaj put na redu je botanički vrt. Zadržali smo se sve do podneva. Na Circular Quai kupili smo fish & chips i sjeli u Bondi Explorer kojim smo stigli do najpoznatije plaže Sidneya, plaže na koju dolaze surferi. Do plaže ima dobrih sat vremena vožnje (uključujući i foto pauze). Plaža Bondi, temperatura zraka je oko 25 stupnjeva, ali je voda za našea sid3.jpg pojmove još malo presvježa pa od kupanja ništa. Pješačimo do slijedeće plaže uređenom stazom, a na plaži Bronte ponovo sjedamo u bus. Preko zvučnika odjekuje snimka koja nam govori o znamenitostima grada i gradskim četvrtima. Vrijeme je da se vratimo u hotel i nabrzaka spakiramo, jer već slijedeći dan krećemo za Alice Springs. Šteta, Sidney nam se jako svidio i tri dana nam se čine premalo za otkrivanje onih skrivenih kutaka u gradu.